Alla inlägg den 2 februari 2009

Av linda - 2 februari 2009 18:48

ja nu blir det tredje gången jag försöker skriva ett inlägg här idag... min dator verkar inte vilja vara kompis med den här sidan, imorse när jag satt och skrev här så bara hux flux så stägdes datorn av och före middagen så hängde den sig när jag skulle spara inlägget, tredje gången gillt eller hur brukar man säga?  Idag har jag iallafall varit i birsta och köpt tapeter till bäbisrummet och eftersom vi inte vet vem det blir som tittar ut så blev det tapeter med gul grund och nallar på ;) passar ju både tjej & kille. vi får väl tapetsera om sen igen då... längtar tills rummet är färdigt så jag kan slappna av, vill ju att ALLT ska var klart direkt och helst igår ;p jaja... det blir väl så småningom. Nu har vi ätit middag och är mätta och belåtna, korv i ugn m mos blev det -riktigt gott! nu ska jag nog gå och lägga mig i sängen med älsklingen och läsa lite, varsin bok håller vi på med nu så vi är riktigt sociala med varandra ;) kram och hej...

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards