Alla inlägg den 7 februari 2009

Av linda - 7 februari 2009 11:43

Igår kväll när vi skulle sova så låg vi som ett gammalt par, jag låg och tittade på sex and the city och Tony låg med sport tidningen och plockade ut en tippsrad,det var så gulligt så ;)  Vaknade vid åtta imorse men låg kvar och myste till nio och då åkte älsklingen på affären och köpte nybakat bröd till mig... Nu har jag varit ute med Emma och Albin på en liten promenix i kylan,men det var skönt och välbehövligt. i eftermiddag ska vi(Emma&jag) åka och titta på hundvalpar ;) mysigt, men jag kommer aldrig lyckas övertala Tony att skaffa hund... men det förstår jag, han är ju hundrädd ;(  Nu måste jag försöka göra något åt den här otäcka halsbrännan som har börjat smyga sig på... har klarat mig från den enda fram till för ett par dagar sen, den är hemsk!!! någon som har nått förslag på hur man kan bli kvitt den?




Jag brukar också titta på karlavagnen och tänka på dig ;p

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards