Alla inlägg den 19 februari 2009

Av linda - 19 februari 2009 17:56

...en långlunch med Emma E idag och hennes lilla Hugo som inte var så liten längre ;p snart ett år, det var riktigt trevligt att träffa henne igen för det var ju inte igår direkt.  Sen ringde Tony och berättade den glada nyheten att vi får ut en ny dator på försäkringen,så hem, hämtade honom, ut på expert och där får vi veta att vi skulle få ut en likvärdig dator vilket blev en mycket bättre eftersom utvecklingen har gått bra mycket framåt på tre år ;) vi grät inte direkt! Efter expert åkte vi på babyproffsen och köpte en bilbarnstol, en som bäbisen kan växa i och ha så länge h*n åker bakvänd, så nu är det klart iallafall och det känns ju rätt skönt. På vägen hem plockade vi upp min Emma på tomte och hon var ganska less och slut efter en dag på jobbet... släppte av henne hemma och iväg till Tonys dotter som fyllt år, där blev vi bjudna på smörgåstårta och gräddtårta ;) OCH nu är vi äntligen hemma. skulle ju ha tagit en fika med Erika också men tiden räckte inte till ;( imorn kanske...


Pratade föresten med mamma förut och Emil & Ida har fått träffa tre av hundarna och det hade gått ganska bra, hundarna är ju van med katter men mina älsklingar har ju aldrig sett en hund i hela sitt liv... men dom är så modiga så ;) 

Av linda - 19 februari 2009 10:01

...och varit till barnmorskan, hjärtljuden låg på 135-140 slag, fundusmåttet hade ökat 1 cm till 34 cm och bäbisen hade fixerat sig nu ;) så det är väl därför jag har haft så ont rätt vad de är. Nu ska jag lägga mig och vila en stund och vid 12,00 ska jag in på stan och möta Emma E min kära gammla klass/arbets kompis för en lunch date.

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards