Alla inlägg den 23 februari 2009

Av linda - 23 februari 2009 13:56

Har ätit lunch med min kära gamla jobbarkompis Jeanette idag på Mias i njurunda, varsin kycklingsallad och massa skvaller blev det ;) det var på tiden för det var inte direkt igår. Nu har jag precis pratat med försäkringskassan om min havandeskapspenning för jag skulle höra när dom tror att jag ska få mina pengar,(eftersom räkningarna ska betalas denna vecka) men hon kunde inte se hur långt dom kommit med mitt ärende... men handläggningstiden var ju 5 veckor så kanske nästa vecka ;) KUL!!!! det är väl bara att sätta sig och ringa runt till alla ställen som vill ha betalt av mig och berätta den glada nyheten att det kommer bli lite försenat... Ååh vad jag önskar jag vore rik, så man slapp sånt här!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards