Alla inlägg den 21 februari 2009

Av linda - 21 februari 2009 16:56

Possitivt: Mitt kök är rent & fint!

Negativt: Blir ingen kaffe med Erika idag heller, idag var det hennes tid som inte räckte till ;(

Possitivt: Emma & Albin kommer och fikar istället

Negativt: hade hoppats få höra Erikas och dom nya demo...

Possitivt: Alec var precis här och lämnade en väska som jag kan packa i till förlossningen.


Nu har vi en pizza i ugnen som inte alls ser tokig ut ;) börjar på att kurra i magen nu!

Av linda - 21 februari 2009 12:49

Igår blev det filmdag, jag såg Patrik 1,5 den var väl ok och så såg vi den där nya med angelina,kommer inte ihåg vad den heter men den var bra...sjukt bara att den är baserad på en sann historia! Nu håller jag på att skura köket, såg att ugnen var skitig så jag började med den och nu har jag tagit nästan alla skåp också tog en liten lunch paus nu bara, sprattelgubben behöver ju mat ;) Tony är på träning så jag får väl passa på då annars säger han bara åt mig att ta det lugnt ;p sötis... I eftermiddag blir det en kaffe med Erika annars har jag inte så mycket mer på dagens schema, men å andra sidan så orkar jag inte så himla mycket nu mer heller.



jag hade ett långt samtal med en kär vän igår och du,-det ordnar sig, det är bara en down period nu, promiss u ;)


Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards