Alla inlägg den 20 februari 2009

Av linda - 20 februari 2009 21:28

Ni som härmed blir utmande skall omedelbart nedskriva de fem (5) äckligaste

maträtter ni vet. Samtidigt skall ni kommentera de rätter som

utmanaren skrivit ner d.v.s mina.

Utmana sedan fem av era stackare i bloggvärlden.

Linda som utmande mig, hon gillar absolut inte detta:

1.mat med kokosolja i

2.mat med jordnötsolja i

3.ost kaka

4.rött kött


Vad tycker jag om hennes lista då..?

har bara ätit en rätt med kokos olja i och den var god, att hon inte gillar mat med jordnötsolja i känns ju därimot skönt så slipper jag oroa mig om hon bjuder på middag nån gång ;p ostkaka m hallonsylt & grädde är nog bland det godaste jag vet Och jag vill ha mitt kött väl stekt!


Vad är det äckligaste jag vet då?

1. bruna bönor

2.surströmming

3.pulvermos

4.gorgonzola

5.fläskkarré



Jag utmanar:

1. Emma

2. Sandra

3. Erika

4. Stella

5. Anna

Av linda - 20 februari 2009 11:04

gud va skönt att ha en dator från detta århundrade ;) så man slipper sitta en timme för att öppna en internettsida. vad ska man göra idag då? känner mig lika rastlös som lilla lillen som vandrar fram & tillbaka i lägenheten och skriker... måste hitta på nått. kram & hej!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards