Alla inlägg den 4 februari 2009

Av linda - 4 februari 2009 17:46

Idag har vi varit hos barmorskan igen och kollat det vanliga, blodtrycket såg som vanligt bra ut och lycklig blev jag att se att min puls blivit bättre låg på 90 nu (vilket jag ändå tycker är högt) men har legat mellan 120-130 hela tiden. ställde mig på vågen där också och jag har gått upp 16 kg sen inskrivningen ;/ undrar vart det slutar det är ju trots allt 6 v kvar... men bättre det än att jag skulle gå ner i vikt. Magen hade växt 2 cm till 33 cm och hjärtat slog runt 150 slag/min och våran lilla sprattelgubbe hade vänt på sig nu så nu ligger huvudet neråt beredd att möta världen om inte allt för lång tid :)


Nu har vi ätit middag och Tony har kopplat in hemtelefon som varit ur funktion sen...ja väldigt länge pga byte fr comhem till Telia, har väl aldrig varit med om att det skulle va så svårt att få en telefon att fungera, men nu är det klart!

måste lägga mig och vila en stund nu innan vi ska gå över till grannen och spela lite kort, ha en bra kväll...kram och hej!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards