Alla inlägg den 12 februari 2009

Av linda - 12 februari 2009 16:31

Var ju upp på jobbet och hälsade på en snabbis idag och det var faktiskt riktigt kul att se alla igen, men jag är glad att jag är ledig efter vad dom berättade för mig...  Nu har uffe precis varit och stulit älsklingen min dom ska sitta hemma hos uffe och dricka nån öl innan Håkan och så ska jag köra in dom sen, så nu är man ensam då ;( är inte bra på att vara ensam jag, blir så uttråkad!!! men jag kan ju inte låsa in gubben ;p hoppas han får riktigt kul ikväll. Ska väl ordna lite middag till mig själv och sen ska jag packa så jag slipper göra det i morgon bitti, jag och min älskade Emma ska ju till jämtland över helgen :D

***

Av linda - 12 februari 2009 08:31

vaknade 06,30 idag och det har väl inte hänt på evigheter, jag försökte somna om men det gick inte ;/ det är väl bara för att jag har lovat att köra och hämta älsklingen och uffe på Håkan Hällström ikväll...men dom får väl ringa och väcka mig då :( idag tänkte jag iallafall åka upp på jobbet och låna skrivaren och skriva ut några blanketter från folksam, pratade med dom förra veckan och jag skulle få blanketterna hemskickade men har inte sett skymten av dom än, så...  jaja, ska väl läsa tidningen nu, bye bye

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards