Alla inlägg den 26 februari 2009

Av linda - 26 februari 2009 14:19

Magen v 37

Av linda - 26 februari 2009 13:38

Det blev en tur till birsta med Erika igår, var in på mio och hittade en lampa till Erika och så var vi på Lindex och kollade efter en amningsbh till mig och jag hittade tre stycken som jag tyckte var fina MEN som vanligt så finns det ALDRIG bh:ar i min storlek så jag kommer få köpa en på barnens hus... vilket betyder käringmodell! men vad göra?  ja en fika på charm hann vi ju förståss med också ;) handlade med oss middag från ica maxi och glass & melon till Grey´s innan vi åkte hem. Alec hade nått möte med jobbet så det blev bara jag, Erika, Emma & Sandra, inte så bara men... som vanligt blev det mycket skratt och mycket att stoppa i munnen och jag fick mig ett lite hack brevid ögat också -Erika ;)


Idag har jag inte gjort många knop inte har dammsugit halva lägenheten ska väl ta resten snart, jag har fått min tjugonde Astrid Lindgren film idag också :Tjorven & Mysak, alltid trevligt att få... och så fick jag ju såklart lönespecen och vilken lön sen... 2500 kr, är ju så man känner sig rik ;) återstår att se hur mycket havandeskapspenning jag får. näe, nu ska jag ta tag i lägenheten så den blir ren och fin. kram och hej!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards