Alla inlägg under februari 2009

***

Av linda - 12 februari 2009 08:31

vaknade 06,30 idag och det har väl inte hänt på evigheter, jag försökte somna om men det gick inte ;/ det är väl bara för att jag har lovat att köra och hämta älsklingen och uffe på Håkan Hällström ikväll...men dom får väl ringa och väcka mig då :( idag tänkte jag iallafall åka upp på jobbet och låna skrivaren och skriva ut några blanketter från folksam, pratade med dom förra veckan och jag skulle få blanketterna hemskickade men har inte sett skymten av dom än, så...  jaja, ska väl läsa tidningen nu, bye bye

Av linda - 11 februari 2009 13:58

jag har blivit utmanad av Stella


Regler:
1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta sju sanningar om dig själv
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg

1. Jag har nötallergi
2. Jag är mörkrädd

3. Jag tycker det är otäckt att bada i sjöar men älskar havet

4. Håret reser sig när jag ser en spindel

5. Jag skulle inte vilja leva utan min familj & mina tjejer

6. Älskar att spendera pengar

7. Jag vill gifta mig


Jag utmanar:

Av linda - 11 februari 2009 13:38

Nu har jag och älsklingen bestämt nått som jag inte vet om jag kommer få ångra... eftersom vi inte kan komma överens ett namn till bäbisen så bestämde vi att; om det blir en pojke så får jag bestämma och blir det en flicka så får Tony bestämma ;/ Men vi får säga nej om det är ett namn som vi absolut inte kan tänka oss. hm, var ska detta sluta? bäst att börja kolla efter pojknamn nu då... förslag någon?

Av linda - 11 februari 2009 10:56

vackert väder idag också ;) såå härligt!

jag skulle ljuga om jag sa att jag inte blev helt slut efter gårdagen... fick jätte ont i magen igårkväll och har inte sovit nå vidare inatt, men det är väl bara att inse att man inte kan hålla på som man är van, känns dock skönt att det blev nått gjort här hemma ;)  idag är det tvättsuga som står på schemat och ikväll blir det nog tjejkväll hos Erika... nu ska jag hoppa i duschen.

Av linda - 10 februari 2009 16:50

oj oj oj vad vi har rensat idag, 8 kassar med gamla räkningar,tidningar, kvitton mm har vi kastat. 4 ikea kassar och två plastpåsar med spel,VHS band, sandras gamla pennor mm och kort & tavlor har vi burit ner i källaren...just nu kör Tony den gamla stereon och en tv till sin pappa och senare ska vi köra ena byron fr lilla rummet dit och sängen ska vi köra på tippen och till helgen ska jag ta med andra byron till mamma, så här händer det grejer minsann ;p Nu återstår bara att se när pappa har tid att hjälpa oss med tapetseringen och försöka få spjälsängen målad så snart som möjligt... vill få färdigt nu!


Av linda - 10 februari 2009 11:15

Vecka 35 - 10 feb - 16 feb 2009
Kroppen: Om kvinnan fick instruktioner om att vila pga tidiga sammandragningar tidigare i graviditeten kan man nu pusta ut. Barnet anses nämligen ha goda chanser att överleva om det skulle födas. Det behöver oftast bara ligga i kuvös för att hålla värmen.

Barnet: Fingernaglarna har nu vuxit ut helt och hållet på barnet. Barnets benmärg börjar producera röda blodkroppar.

Av linda - 9 februari 2009 18:30

idag blev jag väckt runt 9,30 när Emma ringde och tur var väl det annars hade jag nog sovit till 12,00, skulle kunna sova hur länge som helst nu mer. åt frukost och läste tidningen och tog det lite lungt ett tag och sen gick jag och älsklingen på en promenad, vi var väl ute en kvart ungefär och gick i snigelfart och jag var HELT slut när vi kom hem igen ;/ otäckt vad lite man orkar nu... men, det är ju bara fem veckor kvar innan sprattelgubben våran ska titta ut ;) åh vad jag längtar dit!  kollade på Anja när vi kom in igen men hennes bästa dagar är nog förbi... Sen ringde Erika och ville ha sällskap på stan, så på med lite mascara och iväg till stan för en fika på coffe house.


På fredag åker jag och Emma till jämtland ;D och hälsar på min kära mor, blir nog sista gången innan bäsen... Ida & Emil ska också följa med, dom ska flytta dit nu ;( är lite kluven över det, men jag vet ju att dom får det bra där och till våren kan dom ju börja vara ute och jag möss ;p eftersom mamma bor på landet...

ja, näe, usch vad tomt det kommer bli här hemma, men det blir nog bäst så när bäbisen kommer! nu ska jag ta och lägga omkull mig och vila ryggen en stund, kram och hej!

Av linda - 8 februari 2009 20:00

När ska det sluta snöa??? det är ju otroligt vackert och det är ju såhär vintern ska vara och jag älskar snön, men finns det inge slut? Älsklingen min skulle åka och tanka upp bilen för 1 ½ timme sen ungefär och han har fortfarande inte kommit tillbaka, både tanklock och dörren på förarsidan hade fryst fast så han står i sjukhusgaraget och tinar den, roligare kan man ju ha på en söndag kväll ;/  under tiden Tony har varit där så har mina tjejer varit här,(Emma,Erika & Alec, Sandra är ju i solen fortfarande) och Albin var ju med också ;)  ikväll bjöds det på äppelpaj med vaniljsås till kaffet... så nu är man så där lagomt propp mätt ;p men gott var det! Nu kommer älsklingen hem igen ;D  bye bye!

Presentation


Det finns ingen annan som du.

Omröstning

Känner du mig?
 Ja
 Nej
 Kompis till en kompis
 Bekant

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards